Як вести блог на сайті?

зміст статті:

На перший погляд, абсолютно непопулярний та звичайний блок на сайті. Проте, чи знаєте ви, як можна використовувати його в якості ефективного інструменту інформування аудиторії про переваги вашої продукції, про вас та філософію вашої роботи?

Абсолютно не обов’язково мати шалену кількість підписників в соціальних мережах, досвід контент-мейкера або все життя працювати в медіа. Для створення успішного блогу компанії достатньо прислухатись до 5 простих порад.

Експериментуйте з типом контенту

Інформаційні статті, інтервʼю, дайджести новин, огляди, цікаві події в галузі чи ніші. Створюйте різний контент, відстежуйте отриманий ефект та визначайте пріоритетні напрямки розвитку блогу.

Систематизуйте

Краще менше, але якісніше, ніж нерегулярно. Читачам не подобається здогадуватись коли наступного разу чекати від вас звістку про роботу компанії.

Обережно з рекламою

Не перетворюйте свій сайт на новинний ресурс. Так, ц відмінний майданчик для анонсів, цікавинок, привернення уваги до акцій. Надмірне використання подібного контенту призведе до зниження інтересу не лише до окремого блоку на сайті, у клієнтів зникне довіра та впевненість у вашій компетенції.

Вивчайте конкурентів

Найефективніший шлях розвитку блогу – аналіз лідерів у вашій ніші. Це дозволить вам скласти перелік ідей для публікацій, сформувати контент-план, визначити, що саме цікавить вашу аудиторію.

Аналізуйте статистику

Це допоможе зрозуміти вам, які матеріали викликали найбільший інтерес, за якими словами відбувається пошуковий трафік, який рівень конверсії з тієї чи іншої сторінки. Аналізуючи різні показники, можна легко та ефективно покращувати контент блогу.

Дослухайтесь до наших порад, експериментуйте та відкривайте для себе переваги ведення блогу на сайті. Виникли питання? Звертайтесь до фахівців нашої компанії. Ми завжди готові допомогти та підтримати вас на шляху до омріяного сайту.

Залиште коментар

Коментарі

Поки коментарів нема. Напишіть першим!