Як створити культуру відгуків?
Відгуки. Вони скрізь, їх багато і вони дуже важливі. Цей інструмент допомагає привернути увагу нових покупців, надає інформацію для покращення сервісу та допомагає впровадженню новацій. Та що ж робити, якщо бізнес працює добре, а клієнти не залишають фідбеку? Пропонуємо вам кілька дієвих стратегій. Вивчайте, аналізуйте та впроваджуйте)
Пряме запрошення
Це найпростіший спосіб отримати відгук – попросити. Після завершення продажу чи надання послуги ви надсилаєте електронний лист або смс з проханням про фідбек. Важливо аби процес залишення відгуку був максимально простим і зрозумілим для вашого клієнта.
Мотивація через інцентиви
Запропонуйте клієнтам купон на знижку, участь в розіграші чи бонус за відгук. Важливо зазначити, що винагорода надаватиметься за сам відгук, а не за позитив. Так ви уникнете маніпуляцій.
Інтеграція з процесом обслуговування
Вбудуйте прохання про відгук у стандартну процедуру обслуговування. Наприклад, налаштуйте автоматичне нагадування, яке буде відправлене клієнту за кілька днів після покупки або надання послуг. Це нагадає клієнту про вас та спонукатиме зробити ще одну покупку або відвідати вас ще раз.
Публічне визнання
Дякуйте за відгуки публічно, позначайте сторінку клієнта в сторіс. Люди люблять, коли їх відзначають. Вибір такої стратегії не лише підвищить довіру клієнтів, а й допоможе залучити нових, адже показує, що ви цінуєте зворотній зв'язок та думку вашої аудиторії.
Вдосконалюйте відгуковий досвід компанії.
Переконайтеся, що процес залишення відгуку є простим і зручним. Надмірно складні форми або довгі опитування можуть відштовхнути клієнтів. Замість цього, запропонуйте коротку форму з декількома ключовими питаннями та можливістю залишити відкритий коментар.
Не забувайте реагувати на відгуки
Дякуйте за позитивні та закривайте негативні відгуки. Відповідайте своїм клієнтам. Вони почуватимуться важливими та потрібними вашій компанії. Це підвищує кількість повторних звернень та завершених угод. Крім того, коли люди бачать, що компанія реагує на відгуки, це стимулює залишити і свій коментар.
Шість простих та зрозумілих стратегій. Шість легких кроків до покращення комунікації з аудиторією. А найголовніше – це шість шансів зробити вашу компанію лідером у ніші. Користуйтеся та не забудьте залишити відгук про цю статтю)
Поки коментарів нема. Напишіть першим!