Що потрібно знати перед створенням інтернет-магазину

зміст статті:

Передмова

У сучасному світі, де онлайн-продажі стають дедалі популярнішими, правильне створення інтернет-магазину може стати основою вашого успіху. Однак, перш ніж занурюватися в процес розробки, важливо зрозуміти, яку інформацію та дані потрібно надати команді розробників для створення вашого ідеального сайту, що приноситиме прибуток.

Перед початком розробки важливо усвідомити, що створення інтернет-магазину вимагає часу, ресурсів і активної участі з вашого боку. Це не просто «я хочу сайт - отримайте», а процес, що включає в себе безліч етапів і вимагає ретельної підготовки.

Основні питання для обговорення з менеджером

1. Кількість товарів

Кількість товарів впливає на вибір платформи, структуру сайту, його продуктивність і необхідні серверні потужності. Що більше товарів, то складнішою буде структура сайту, і то потужніший потрібен сервер для забезпечення його стабільної роботи.

2. Облік товарів

Наступне важливе питання - це те, де ви ведете облік товарів. Це може бути спеціалізоване програмне забезпечення, наприклад, BAS, або інша облікова система. Важливо зрозуміти, чи потрібна вам синхронізація даних між вашою обліковою програмою та інтернет-магазином. Чому це важливо? Якщо ви вже ведете облік у певній системі, синхронізація даних із сайтом дасть вам змогу автоматизувати процес оновлення інформації про товари та краще контролювати замовлення. Це істотно спростить управління магазином і скоротить ймовірність помилок.

3. Синхронізація з обліковою програмою

Якщо ви вже використовуєте облікову програму, наприклад, BAS, важливо заздалегідь обговорити, які дані будуть передаватися з програми на сайт і назад. Це можуть бути інформація про товари, ціни, наявність на складі, статус замовлень тощо.

Звичайно, маючи інтеграцію, працювати буде простіше. Так звана автоматизація зменшує фактор людської помилки під час перенесення інформації про товар з програми на сайт і назад. Усі замовлення в одному вікні - у програмі. Не буде плутанини між ордерами на сайті та в обліковій системі.

4. інтеграції

Інтернет-магазин може вимагати інтеграцій з різними системами, такими як CRM, облікова програма, маркетплейс. Кожна інтеграція впливає на функціональність сайту і його вартість. Важливо пам'ятати, що інтеграція - це круто і складно. Це та автоматизація, яка працює на вас, збільшуючи ефективність ваших співробітників і прибуток вашої компанії.

5. Кількість мов на сайті

Якщо ваша аудиторія використовує кілька мов, або ви збираєтеся виходити на міжнародний ринок, варто запланувати переклад сайту і товарів. У такому разі важливо враховувати також вартість товару в іншій валюті.

6. Наявність блогу

Ведення блогу на сайті - це перевірений спосіб привернути більше трафіку і поліпшити SEO-оптимізацію. Статті можуть використовуватися для публікації новин компанії, докладного опису продукції, порад щодо використання товарів та інших матеріалів, які допоможуть зацікавити й утримати відвідувачів на сайті.

7. Додатковий функціонал

Які системи оплати ви плануєте використовувати? Це можуть бути банківські картки, електронні гаманці тощо. Які варіанти доставки будуть доступні? Усі ці деталі потрібно обговорити заздалегідь. Головне пам'ятати, що чим крутіший функціонал на сайті, тим швидше здійснюватимуться покупки. Клієнту не потрібно робити зайвих дій: зв'язатися з менеджером, уточнити інформацію тощо. П'ять кліків - і замовлення сплачено.

Технічні аспекти створення інтернет-магазину

Вибір відповідного сервера визначає, наскільки швидко і стабільно працюватиме ваш сайт, особливо під час збільшення навантаження, наприклад, під час розпродажів або акцій. Часто клієнти недооцінюють цей аспект, а потім стикаються з проблемами, коли сайт починає «падати» через недостатні потужності. Це не тільки підвищує рівень роздратування клієнтів, а й безпосередньо впливає на ваш дохід.

Доменне ім'я - це ваше «обличчя» в інтернеті. Воно має бути простим, таким, що запам'ятовується, і відображати суть вашого бізнесу. SSL-сертифікат - забезпечує захист даних клієнтів. Без SSL-сертифіката браузери можуть позначати ваш сайт як небезпечний.

Важливо пам'ятати, що хостинг, домен і сертифікат безпеки потрібно регулярно продовжувати.

Очікування і реальність.

1. Часові рамки розробки

Одне з найчастіших запитань, яке ми чуємо від клієнтів, - «Скільки часу займе створення інтернет-магазину?» Багато хто хоче, щоб їхній сайт був готовий «ще вчора». Але реальність така, що розробка інтернет-магазину - багатоетапний процес, який вимагає часу, уваги і ресурсів. Оперативність клієнта - одна з ключових речей у створенні сайту, тому що інтернет-магазин на початку розробки вимагає великої активності та допомоги від клієнта команді.

2. Підтримка інтернет-магазину

Інтернет-магазин потребує постійної підтримки: оновлення, усунення помилок, додавання нового функціоналу тощо. Це важливо для успішного функціонування сайту. Наша команда завжди на зв'язку з нашими клієнтами. Ми не не губимося після розробки, обриваючи всі контакти. Ми завжди готові прийти на допомогу: чи то наш старий пробіл, чи то клієнт «щось потикав в адмінці, і нічого не працює».

Висновок

Створення інтернет-магазину - це складний процес, який вимагає ретельного планування і підготовки. Підготуйте відповіді на ключові питання, обговоріть усі деталі з менеджером, і ваш сайт відповідатиме вашим очікуванням і приноситиме прибуток.

Команда BIT Web Studio рада допомогти в здійсненні ваших планів!

Залиште коментар

Коментарі

Поки коментарів нема. Напишіть першим!